Ana Sayfa


SAYIN SİTE ZİYARETÇİLERİ SİTEMİ GELİŞTİRMEK İÇİN ZAMANIM KISITLI
OLDUĞUNDAN VAR OLANLA YRTİNMENİZİ RİCA EDEYORUM


SAYIN İLKÖĞRETİM  ve LİSE ÖĞRENCİLERİ


BU SİTEYİ İNCELEYİN
SİZE FAYDALI OLACAĞINA İNANIYORUM


Yazı ve görüşleriniz için denatakoy@hotmail.com

ÖĞRENCİLER SOYULUYORUZ

Sevgili arkadaşlar ben 12. Sınıfa geç en bir öğrenciyim malum hepimizin derdi aynı üniversite sınavı ve iyi bir üniversite kazanmak. Bunun içinde çoğumuz dershaneler başvururuz ve açıklarımızı kapatmaya çalışırız şimdiye kadar hiç dershaneye gitmeme rağmen aklımı çeldiler ve bir dershane ile görüşmeye karar verdim.

Sonuç olarak bu gün ismi lazım değil bir dershane ile görüşmeye gittim.  Oranın müdürü hemen hoş geldiniz buyurun dedi neyse çay falan ikram etti biraz konuştuk sonra ben daha söylediğim gibi daha önce dershaneye gitmediğim için dersler nasıl oluyor, ücret nerelerde gibi sorular sorduk. Lafı fazla uzatmayayım adam (dershane müdürü) hemen siz bir sınıfa çıkın bakın sistemimizi görün dedi hemen bir öğretmene seslendi ve öğretmen bizi sınıfın birisine çıkarttı. Akıllı tahtanın şovunu yaparak fiyat yükseltecekler maksat o neyse çıktık yukarıya sınıfta öğretmen arkadaş işte akıllı tahta zaman açısından çok avantajlı sorular hazır hemen açıyoruz çizmek için vakit kaybetmiyoruz geometrik şekiller şablon olarak hazır direk ekliyoruz falan diye anlatıyor buraya kadar gayet güzel. Ancak bilgisayarımı daha açamayan bir öğretmen bana nasıl olurda o sistemden iyi bir şekilde yararlanacağımı garanti edebilir? Evet, abartısız söylüyorum gözümün önünde 10 dakika boyunca bilgisayarımı açmak için uğraştı açamayınca başka yerlere tıklıyor sonra yeniden deniyor neyse göreceğimi gördüm ve aşağıya indik.

 Sohbetimize kaldığımız yerden devam ettik müdürle ve sonuç ne mi? boşa para israfı yapıyorsunuz dershaneye giderek iyi dershanelerden birisi 3000 TL ye kayır yaparken bizim beyefendiler 3750 TL istiyor ve daha ellerinin altındaki teknolojiyi doğru düzgün kullanamıyorlar.

Eminim çoğunuz benle aynı durumdasınızdır temelden ya da sonradan oluşan konu eksikleri ile boğuşuyorsunuzdur ama bunları evde kendiniz çalışarak başaramaz mısınız? Bende bilmiyorum sorunun cevabını ama soyulan o kadar öğrenci ve aileleri var ki ben burada hem kendim çalışıp hem de sizlere öğrendiklerimi en iyi şekilde aktarmaya çalışacağım onlara nispeten.

Neden mi bunu yapacağım? Cevabı çok basit o kadar zengin çocuğu zaten en iyi şekilde yararlanıyor bu hizmetlerden peki maddi durumu fazla iyi olmayan kişiler ne yapacaklar? Zengin çocukları okuyacakta affedersiniz fakir çocukları amelelik mi yapacak?  Ben buna karşıyım arkadaş!

Zaten içinde bulunduğumuz eğitim sistemi yanlış ben meslek lisesi öğrencisiyim adam zaten küçümseyerek bakıyor duyunca neymiş efendim Anadolu liseleri zorlanıyormuş, düz liseler zorlanıyormuş ben de çok zorlanırmışım yahu arkadaş o da aynı sınava girecek bende ne yani onlar zorlanıyorsa ben üniversite hayalimi kullanılmış kâğıt gibi buruşturup çöpe mi atayım? Madem onlar bizden üstün onlara ayrı bize ayrı sınav yapın. Fakat yok aynı sınava giriyoruz onunda iki eli, iki kolu, iki bacağı, bir beyni, ağzı burnu var benimde o zaman bana da eşit şartla ve eşit gözle bakacaksın! Çoğumuz için aynı şekilde bu olaylar mesela aile baskıları bak falancanın çocuğu şöyle filancanın çocuğu böyle sana ne kardeşim sen kendi çocuğunu ezeceğine destek ol ona çalışmaya teşvik et onların aileleri gibi ve onlar desinler bak işte falanca var ya onun çocuğu böyle diye. Sonuç olarak dershaneye gitmeden o sınavı kazanalım ki dershaneye giden burnu kalkıklara ibret olsun( herkes öyle değil tabi söylediğim kişiler yazıyı okurlarsa zaten kendilerini tanırlar herkes alınmasın). Hadi hoşça kalın eksiğiniz olan konuları yazın çalışalım anlatalım hepinize başarılar.






Bu sayfa hakkındaki yorumlar:
Yorumu gönderen::14.02.2014, 09:14 (UTC)
hasann46
hasann46
Kapalı

çok güzel site...

Yorumu gönderen: Öğretmenin( ), 21.09.2013, 05:33 (UTC):
Hey gidi ümitçiğim! Yıllar nasıl geçiyor değil mi?Şimdi Üniversite yolundasın bir basamak kala.Adam olacak çocuk derler ya sen farklıydın.Bir başkaydın düşüncelerinle,zehir gibi çalışan beyninle.İnşallah üniversite yolunda virajları iyi alarak ,kırmızı ışıkları dikkate alarak,fren debriyaj,gaz ayarını iyi kullanarak,aynalara ve dikiz aynasına da hesaba katarak kazasız belasız,sarı kartsız, kırmızı kartsız bir yolculukla iyi mevkiler ana yoluna çıkar sağlıklı ve başarılı bir kaptanlık yaparsın.Yapacağına inanıyorum.sana üstün başarılar temenni ediyorum.Selamlar.AEO

Yorumu gönderen: Yusuf Gündüz( yusufgunduz31hotmail.com ), 07.03.2013, 16:08 (UTC):
Senin sitedeki Fıkralar yaprağına bir fıkra yazmak istedim ama kabul etmedi.Beni aydınlatabilir misin?
Teşekkür,hoşça kalın.

Yorumu gönderen: murat uzel( ), 21.10.2009, 20:49 (UTC):
en sonunda siteni buldum. çok beğendim. herkese slm

Yorumu gönderen::15.09.2009, 21:49 (UTC)
futbolsiteler
futbolsiteler
Kapalı

siteniz hayırlı olsun fakat herşey birbirinden bağımsız hareket ediyo biraz toplama yaparsanız daha güzel olur



Bu sayfa hakkında yorum ekle:
İsminiz:
E-mail adresiniz:
Mesajın:
Ataköy, Baklan, Hadım, Denizli, köyü
 
Bu siteyi İlköğretim Öğrencilerine
tavsiye ederim
Facebook beğen
 
Reklam
 
 

Reklam
 


Sayın Yusuf Gündüzün sitesi
 
Bugün Tekil 3 ziyaretçikişi burdaydı!
=> Sen de ücretsiz bir internet sitesi kurmak ister misin? O zaman burayı tıkla! <=
...................................................denatakoy.tr.gg